„S aplikáciou mPOHODA Bára predtým pracovala len minimálne, a tak pre nás bola ideálny adept na testovanie. Vybavili sme ju telefónom s mobilnou aplikáciou, ktorú sme už vopred synchronizovali s účtovným programom POHODA.“
Keď zazvonil telefón, Bára sa suverénne vžila do role obchodníka. Na telefóne mala „zákazníka“, ktorý rýchlo potreboval vystaviť a poslať dohodnutú faktúru. Hneď pri prihlasovaní do aplikácie prešla Bára prvým testom – dvojfázovým prihlasovaním. meno a heslo poznala naspamäť, ale prekvapilo ju, keď od nej aplikácia chcela ešte ďalší kód. Dvojfázové prihlasovanie je totiž v mPohode úplná novinka, ktorá má zaistiť väčšie zabezpečenie údajov a ktorú sme v aplikácii dopredu aktivovali. Našťastie to poznala už z internetového bankovníctva, a tak vygenerovaný kód bez problémov zadala do aplikácie a náš test to vôbec nepokazilo. Potom už všetko išlo ako po masle – založenie nového odberateľa, vloženie zásob do faktúry i odoslanie faktúry e‑mailom zvládla na jednotku.
Aby o dohodnutom obchode mala prehľad tiež pani účtovníčka, musela Bára ešte vykonať synchronizáciu údajov s programom POHODA. To ale nijak neponáhľalo, preto si to naplánovala až na večer, do svojej obľúbenej kaviarne. Držala sa odporúčaného postupu, a tak sa pár kliknutiami do Pohody preniesla faktúra s novo založeným odberateľom a zo skladu sa vyskladnili všetky predané zásoby.
Cieľ dosiahnutý, ide sa ďalej
Deň strávený s Bárou hodnotíme kladne – z testovania aplikácie „v teréne“ sme si odniesli množstvo cenných skúseností a samozrejme tiež pár námetov na vylepšenie. Niektoré z nich už nájdete v najnovšej verzii mPohody (napr. optimalizácia číselných radov faktúr), na ďalších pracujeme. Naviac sa nám podarilo získať plno pekných záberov, z ktorých sme pre Vás pripravili video na web www.pohoda.cz.
Báru spočiatku prekvapilo dvojfázové prihlasovanie, ktoré poznala už zo svojho internetového bankovníctva
Na novej informačnej ploche aplikácie mPOHODA si Bára v rychlosti overila, že sa vystavená faktúra preniesla do programu POHODA