Neustále zháňanie a prepisovanie dokladov od klientov býva pre účtovníčky beh na dlhé trate. S aplikáciou mPOHODA však tieto starosti môžete hodiť za hlavu. O dokladoch svojich klientov budete mať perfektný prehľad a vďaka rôznym funkčným vychytávkam naviac ušetríte množstvo času.
Pretože chceme, aby vzájomná spolupráca účtovníčok a ich klientov bola čo najhladšia, v aplikácii nájdete mnoho užitočných funkcií, ktoré pri odovzdávaní dokladov uľahčí prácu nielen podnikateľom, ale i samotným účtovníčkam. Poďme sa teraz pozrieť, aké funkcie patria medzi najvyužívanejšie.
Prenos zmien medzi aplikáciou a programom POHODA
Podnikatelia využívajú v aplikáciách údaje prenesené z programu POHODA, ako napríklad databáza odberateľov, skladových zásob, vystavených dokladov, foriem úhrad, bankových účtov apod. Čo keď ale priamo v aplikácii operatívne založí nového odberateľa alebo vystaví nový doklad? Spustením synchronizácie sa budú nové záznamy prenášať z aplikácie do programu POHODA a zasa naopak, takže na obidvoch stranách budete mať databázu vždy kompletnú. Podrobný prehľad synchronizovaných záznamov podľa typu synchronizácie (jednosmernej/obojsmerné) nájdete v nápovede aplikácie mPOHODA.
V aplikácii mPOHODA, resp. programe POHODA i napriek existencii viac adries s rovnakým IČO k importu dôjde.
Automatické zaúčtovanie dokladov
Aplikácia mPOHODA umožňuje automatické zaúčtovanie dokladov po
synchronizáciu údajov s programom POHODA. Stačí aktivovať príslušnú voľbu a je hotovo, účtovníčkam odpadne jedna z povinností. Ako všetko podrobne nastaviť, zistíte z popisu na našom webe (v sekciách mPOHODA).
Automatická výmena údajov
Pokiaľ chcete vykonávať prenos medzi aplikáciou a programom pravidelne a v konkrétnu dobu, môžete si nastaviť automatickú výmenu údajov medzi programom POHODA a aplikáciou mPOHODA. Ďalšie informácie o synchronizácii nájdete v nápovede aplikácie.
Možnosť pozastavenia synchronizácie
K účtovníčke by sa mal vždy dostať až finálny doklad. Lenže niektoré faktúry je často potrebné ešte postupne upravovať. Pre takéto prípady využite možnosť pozastavenia synchronizácie rozpracovaného dokladu. Stačí, keď si na doklade v aplikácii mPOHODA nastavíte prepínač Synchronizovať do POHODA na stav Pozastaviť. Záznam, pri ktorom je nastavený príznak Pozastaviť, je v hlavnom zozname dokladov označený ikonou synchronizácie .