Využite nový Účet POHODA pre bezpečnejšie a pohodlnejšie jednotné prihlasovanie k službám a aplikáciam STORMWARE

SERVIS: Zákaznícka podpora a aktualizácie  

Keď si zakúpite niektorý z produktov STORMWARE, k svojmu nákupu automaticky získavate tiež odborné služby našich profesionálov. Pri práci v programe tak budete mať vždy po ruke tím zákazníckej podpory, ktorý je vám k dispozícii na telefóne i e-maile. Súčasťou služieb SERVIS sú tiež pravidelné aktualizácie programu, ktoré pružne reagujú na aktuálnu legislatívu i potreby užívateľov, a užitočný pomocník vo forme FAQ, videonávodov a príručiek.

CHCEM AKTUÁLNY SERVIS

Čo je súčasťou služby SERVIS a ako postupovať, keď si s niečím neviete rady?

1. Aktualizácie

Úplným základom sú pravidelné aktualizácie, vďaka ktorým budete mať vo svojom programe vždy tie najnovšie funkcie a legislatívne zmeny.

2. Pomocník programu

Všetky programy sú popretkávané interaktívnym pomocníkom– stačí stlačiť klávesu F1 a zobrazí sa základný popis otvorenej agendy so súvisiacimi odkazmi.

3. Príručka

Súčasťou zakúpeného produktu je jedna alebo viac užívateľských príručiek obsahujúcich všetko, čo sa funkčnosti a ovládania programov týka.

4. Videonávody a FAQ

Praktickým zdrojom informácií sú komentované videonávody. Odpoveď na konkrétnu otázku môžete nájsť i v rozsiahlej databáze FAQ.

5. Telefonická podpora

Rýchlu radu, ako v programe správne postupovať, vám cez telefón poskytne tím zákazníckej podpory – min. 8 hodín denne 5 dní v týždni.

SERVIS 2024môžete kúpiť v e⁠-⁠shope

SERVIS alebo kompletný balíček všetkých vyššie uvedených služieb môžu využívať vlastníci aktuálnych licencií k akémukoľvek produktu z ponuky spoločnosti STORMWARE. V prípade samostatne zakúpenej aplikácie mPOHODA sú potom tieto služby súčasťou ročného predplatného.

Čo na služby SERVIS hovoria naši zákazníci?