Vyťažte maximum z prednastavených údajov
Keď v adresári prednastavíte svojim odberateľom aj ďalšie údaje, POHODA ich využije pri mnohých operáciách. Ako napríklad preferovaný spôsob platby, predkontáciu pre zaúčtovanie a členenie DPH pre faktúry, splatnosť pohľadávok, tolerované dni splatnosti, atď.
Jednoduchý prístup k dôležitým dokumentom
Čo obchodný partner a zákazník, to množstvo dokumentov – listov, zmlúv a dalšieho „papierovania“. V programe POHODA si ich môžete priradiť nielen priamo k jednotlivým záznamom v adresári, ale tiež do ďalších agend. Sprehľadníte a zrýchlite si tak prácu.
Všetko je logicky prepojené
Pri vašej práci mnohokrát využijete rýchlu dostupnosť súvisiacich účtovných dokladov daného klienta. Všetky agendy sú totiž navzájom previazané. Tak prečo si napríklad pri riešení reklamácie neotvoriť nesprávne vystavený doklad priamo z adresára?
V spojení s klientami a partnermi
Priamo z adresára programu POHODA pošlete e‑mail, napíšete alebo zavoláte niekomu cez Skype. V spolupráci s aplikáciou Microsoft Word si vytvoríte zlučovací dokument pre vybrané adresy, ktorý potom použijete na hromadnú korešpondenciu alebo na hromadnú e-mailovú správu.
Export údajov pre poštu
V Pohode môžete pripraviť a vyexportovať údaje o zásielkách, ktoré potom nahráte do aplikácie ePodací hárok. Údaje môžete exportovať z Adresára a z ďalších agend, v ktorých vytvárate doklady pre vašich zákazníkov.
Termíny úloh za vás postráži POHODA
Prepracovaný systém poznámok, úloh a upozornení, vďaka ktorému na nič nezabudnete. POHODA vám pomôže so zaznamenávaním vlastných poznámok, aj s prideľovaním úloh kolegom. Termínovo najbližšie úlohy sa navyše zobrazujú na informačnej ploche programu.