Reklamácie
Reklamácia sa dá všeobecne preložiť ako vrátenie zakúpeného tovaru alebo služby predajcovi, a to z dôvodu zlej kvality, poruchy, nefunkčnosti alebo z dôvodu akejkoľvek ďalšej nespokojnosti. Dôvody pre uznanie reklamácie a ďalšie podmienky sú potom zvlášť upravené zákonom, prípadne obchodnými podmienkami predajcu.
S reklamáciami počíta taktiež ekonomicko-informačný systém POHODA. Agenda Reklamácie je tu pripravená pre evidenciu reklamácií od odberateľov - reklamácie typu Zákaznícka, ale taktiež pre reklamácie, ktoré užívateľ systému uplatňuje voči svojim dodávateľom. Reklamácia nakúpeného, ale doteraz nepredaného tovaru, môže byť evidovaná ako Skladová alebo Nákupná. Možnosti a funkcie agendy sú koncipované tak, aby maximálne sprehľadnili a uľahčili správu jednotlivých reklamácií. V jednom reklamačnom zázname je teda užívateľom spravované celé reklamačné konanie, a to od samého začiatku až do úplného ukončenia.
Mohlo by Vás taktiež zaujímať:
Skladové hospodárstvo
Obchodovanie na internete
Rezervácie skladových zásob v POHODE
Čo je Business Intelligence