Pre príjemnú a prehľadnú prácu s databázou vašich obchodných partnerov je určená agenda Adresár. Kapitola obsahuje nasledujúce časti:
- Firemné adresy
- Kontaktné osoby
- Udalosti
- Doklady
- Individuálne zľavy
- Cenové akcie
- Bankové účty
- GDPR
- Zmluvy
- Organizácia dokumentov
- Komunikačné funkcie
- Pomocné funkcie
- Hromadná fakturácia
- Úlohy
- Zásielky
- Dopravcovia
- Pomocné agendy
- Podrobné nastavenia
Agenda Adresár vám umožňuje efektívne vytvárať, udržiavať a využívať adresár obchodných partnerov a zákazníkov. Zapisujete do nej dva typy záznamov – firmy a ich kontaktné osoby. Agenda pomáha zorganizovať všetky dokumenty súvisiace s danou adresou. V agende Adresár/Udalosti môžete evidovať priebeh obchodného styku s jednotlivými obchodnými partnermi. K dispozícii sú tiež informácie o súvisiacich účtovných dokladoch a prehľadové zostavy s vyhodnotením odberateľov.