Aby naše stránky fungovali ako majú potrebujeme váš súhlas so spracovaním malých anonymizovaných súborov – tzv. cookies. Dbáme pritom na vaše súkromie, a tak ich používame iba pre správne fungovanie webu, štatistické účely a meranie úspešnosti reklamných obsahov, aby sme mohli zachovať štandard služieb, na ktorý ste zvyknutý. Prečítajte si Prehlásenie o ochrane osobných údajov.
Aj keď sa cookies ukladajú vo vašom internetovom prehliadači a webová stránka má tak informácie o predošlej aktivite, sú tieto informácie anonymné, neobsahujú citlivé údaje a nie je možné na ich základe identifikovať konkrétnu osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka niečo vie, je to, že môže ušetriť čas a pomôcť so zobrazovaním iba relevantného obsahu, zachovaním Vášho nastavenia, uložením súhlasov, a prezradí nám, aké informácie vám môžeme zobrazovať a aké nie, a tak sa môže náš web neustále zlepšovať. Viac informácii
Tieto cookies nie je možné vypnúť – potrebujeme ich pre správne a bezpečné fungovanie webových stránok so správnym zobrazovaním funkčných prvkov, napríklad vrátane prihlasovacích formulárov.
Vďaka týmto cookies máme k dispozícii anonymizovanú štatistiku o tom, čo sa našim užívateľom na našich stránkach páči, odkiaľ prichádzajú, na čo klikajú, ako dlho u nás zostávajú. Tieto informácie sú pre nás skvelým ukazovateľom, ako priebežne optimalizovať fungovanie nášho webu.
Vďaka týmto súborom môžeme merať efektivitu reklamy, vieme, či na ňu užívatelia klikajú, akú reklamu mohli vidieť pred návštevou stránok, a teda ako sú naše kampane úspešné a užitočné.
Čím viac zamestnancov má vaša firma, tým prepracovanejší ekonomický systém potrebujete. POHODA SQL a POHODA E1 sa postarajú o to, aby vaši zamestnanci mohli pracovať súčasne a všetko zvládli v čo najkratšom čase. Navyše bude mať každý z nich prístup len k tým údajom, ktoré pre svoju prácu potrebuje. Dôverné informácie tak zostanú vždy v bezpečí.
Je pre vás prioritou bezpečnosť údajov a chcete rýchly a k tomu aj výkonný a stabilný systém? Spoločným menovateľom radov POHODA SQL a POHODA E1 je technológia klient-server, ktorá zaistí pohodlnú prácu aj niekoľkým desiatkám užívateľom súčasne. Zároveň sa stará o vyššiu bezpečnosť údajov a minimalizuje riziká ich poškodenia.
Budete až prekvapení, koľko toho POHODA urobí za vás. Vďaka tomu a previazanosti jednotlivých agend je práca v účtovnom programe POHODA rýchla a jednoduchá. Prehľad o všetkých údajoch potom budete mať vďaka množstvu tlačových zostáv, ktoré využijete tiež na komunikáciu s úradmi a obchodnými partnermi.
Veľa času a práce vám uľahčí spojenie systému POHODA s bankou a internetovým obchodom. V kombinácii so skladmi tak môžete spravovať zásoby, objednávky, platby, reklamácie a servis z jedného miesta. Firmy, ktoré potrebujú mať rychlý prístup k detailnejším informáciam o zásobách, poteší POHODA E1 nadštandardnými skladovými funkciami. Firmy s úzkym sortimentom tovaru môžu využiť jednoduchý objednávkový systém STORMWARE eForm.
POHODA je pripravená pomôcť vám aj so zamestnancami a mzdami. Nezáleží pritom, koľko ich máte. Každému z nich môžete nastaviť napríklad spôsob zdanenia alebo odvody poistného, vrátane príspevkov na dôchodkové pripoistenie, životné a úrazové poistenie. POHODA nayvše disponuje celým radom tlačív pre rôzne úrady.
Prístup k citlivým údajom by mali mať spravidla len vybraní užívatelia. Keď už bude pracovať v programe POHODA SQL viac ľudí, nastavte každému z nich prístupové práva, ktorá zodpovedajú jeho právomociam. Škálu ešte prepracovanejších funkcií sme pripravili do informačného systému POHODA E1, kde môžete napríklad definovať práva pomocou rolí.
S informačným systémom POHODA E1 môžete prispôsobiť program svojim predstavám. Pomocou voliteľných parametrov je možné vytvárať vlastné užívateľské agendy alebo dopĺňať agendy o ďalšie pole. Užívatelia oceňujú tiež dvojstupňové uzamykanie dokladov, evidenciu výrobkov priamo vo výrobnom liste, synchronizáciu skladov alebo spoustenie iných aplikácií priamo z programu POHODA.
Majitelia, manažéri alebo vedúci sa právom zaujímajú hlavne o výsledky – veď len s dokonalým prehľadom o aktivitách v minulosti môžu ovplyvniť budúci vývoj firmy. V našom portfóliu preto nájdete produkt Business Intelligence, ktorý ponúka prepracované analýzy a reporty. Majte svoju firmu pod drobnohľadom a zároveň sledujte trendy za viac rokov s väčším odstupom.
Obchodné oddelenie 02 59 429 911
Zákaznícka podpora 02 59 429 959
Online konzultácie
Kontaktujte naše pobočky